תקנון האתר ותנאי שימוש באתר
"רגע מתוק"

תקנון השימוש באתר הנ”ל נכתב בלשון זכר אך האמור בו מתייחס לשני המינים.

  1. קדימון-בעלות האתר

אתר “רגע מתוק” (להלן “האתר”) אשר משתמש בכתובת REGA-MATOK.COM    ו/או בכתובת

REGA-MATOK.CO.IL    ו/או שימוש בפלטפורמות תומכות כגון במספרי טלפון שונים ובחשבונות פייסבוק/אינסטגרם/ וואצפ/מייל/אחר השייכים לחברת רגע מתוק יבוא ושיווק בע”מ (ח.פ 516743333) ומשתמשים כפלטפורמה להצגת השירותים שלנו ולרבות השכרת מכונות מזון, הפעלת דוכני מזון באירועים, השכרת פינות ישיבה, השכרת בובות ענק וכן לביצוע רכישת מכונות מזון וציוד נלווה ללקוחותינו הפרטיים, המוסדיים והעסקיים.

הנך מוזמן לקחת בו חלק בכפוף להסכמתך לתנאי השימוש אשר יפורטו להלן

  1. השימוש באתר זה על כל תכניו והשירותים המוצעים בו, מחירי המוצרים, וכן הורדות של קבצים, מדיה כגון תמונות וסרטונים והתכנים השונים המוצעים לקהל המבקרים עשויים להשתנות מעת לעת או בהתאם לסוג התוכן. כל שימוש בתכני האתר הינם באחריות הגולש בלבד.

הנהלת האתר שומרת לעצמה הזכות לעדכן את תנאי השימוש המוצגים להלן מעת לעת

וללא התראה או אזכור מיוחד בערוצי האתר השונים.

קניין רוחני

  1. האתר כמו גם כל המידע שבו לרבות עיצוב האתר, קוד האתר, קבצי מדיה לרבות גרפיקות, סרטונים, תמונות, טקסטים, קבצים המוצעים להורדה וכל חומר אחר אשר מוצג באתר שייכים בבעלות “האתר” או באישור שימוש “לרגע מתוק”. כל המידע הנ”ל מהווים קניין רוחני בלעדי של אתר “רגע מתוק” (למעט אלו השייכים לגורם אחר ואתר זה קיבל אישור שימוש בו- כל שימוש אחר יש לפנות לבעל הזכויות באותו עניין) אין לעשות בהם שימוש ללא אישור מפורש בכתב מאתר “רגע מתוק” בנוסף אין להפיץ, להעתיק, לשכפל, לפרסם, לחקות או לעבד פיסות קוד, גרפיקות, סרטונים, סימנים מסחריים או כל מדיה ותוכן אחר מבלי שיש ברשותכם אישור כתוב מראש.
  1. תוכן האתר

אנו שואפים לספק לכם את המידע המוצג באתר ללא הפרעות אך יתכנו בשל שיקולים טכניים, תקלות צד ג או אחרים, הפרעות בזמינות האתר. ולכן איננו יכולים להתחייב כי האתר יהיה זמין לכם בכל עת ולא יינתן כל פיצוי כספי או אחר בשל הפסקת השירות / הורדת האתר מכל סיבה שהיא.

  1. קישורים לאתרים חיצוניים אינם מהווים ערובה כי מדובר באתרים בטוחים, איכותיים או אמינים וביקור בהם נעשה על דעתכם האישית בלבד ונמצאים בתחום האחריות הבלעדי של המשתמש באתר.
  1. התכנים המוצעים באתר הינם בבעלותם הבלעדית (או באישור שימוש מגורם חיצוני) של “רגע מתוק” ואין לעשות בהם שימוש אשר נועד את האמור בתקנון זה (ראה סעיף 3) למעט במקרים בהם צוין אחרת או במקרים בהם צוין כי זכויות היוצרים שייכים לגוף חיצוני. במקרים אלו יש לבדוק מהם תנאי השימוש בקישור המצורף ולפעול על פי המצוין באתר החיצוני לו שייכים התכנים.
  1. ניהול משתמשים ומבקרים באתר הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לחסום כל משתמש ובין אם על ידי חסימת כתובת של המחשב שלו או אפילו בהתאם למדינת MACID של המחשב שלו, כתובת ה IP ה המוצא ללא צורך לספק תירוץ אשר מקובל על הגולש.
  1. צוות האתר / הנהלת האתר יעשה כל שביכולתו להגן על פרטי המשתמשים הרשומים באתר / מנויים הרשומים באתר ולא יעביר את פרטי הלקוחות לצד ג’. במקרים בהם יעלה בידיו של צד שלישי להשיג גישה למידע מוסכם בזאת כי לגולשים, משתמשים וחברים באתר לא תהיה כל תביעה, טענה או דרישה כלפי בעלי/מפעילי האתר “רגע מתוק”.
  1. גילוי נאות

באתר זה עשוי לעשות שימוש בקבצי קוקיז (במיוחד עבור משתמשים רשומים ומנויים) ובממשקי סטטיסטיקה פנימיים בכדי לשמור תיעוד סטטיסטי אנונימי של גולשים וניתוח תנועת הגולש/ים, הרגלי גלישה באתר וניתוח קליקים וזמן שהייה.
בכל העת ולבד מאשר גולשים המחוברים לאתר המידע הנשמר הוא אנונימי לחלוטין ואין בו את שם הגולש או כל פרט מזהה אחר.

10 .מכירה

מכירת ציוד תעשה בקניה פיזית של הלקוח דרך בהזמנה דרך האתר/טלפון. מסירת המוצר תתבצע באיסוף עצמי או במשלוח. “רגע מתוק” אינה נושאת באחריות בשל כל תקלה שתגרם ע”י חברת השליחויות.

אישור להזמנה יתבצע עד 3 ימי עסקים בהם החברה רשאית לבטל את ההזמנה או חלק ממנה ולבצע החזר כספי ללא פיצוי נוסף.

11.אחריות המוצרים

חלק מהמכונות ו/או הציוד הנמכרות ע”י “רגע מתוק” מיוצרות ע”י יצרנים שונים ו/או מיובאות ע”י יבואנים שונים, המתמחים באותן הטובין. כל למכונה ו/או ציוד תנתן אחריות ע”י היצרן/היבואן שלה. “רגע מתוק” תנסה לסייע ככל הניתן על מנת לטפל בבעיות בצורה המהירה והטובה ביותר.
האחריות של היבואן תינתן במשרדי/מעבדות היבואן. ואיננה כוללת משלוח או החזר כספי על המשלוח. האחריות תופעל רק במקרה של בלאי לא תקין משימוש סביר ולא מנזק שנגרם משימוש לא נכון.
אין אחריות על בלאי סביר. אין אחריות על גופי חימום. אין אחריות על שבר. אין אחריות על קורוזיה

12.השכרה

רגע מתוק בודקת את הציוד להשכרה ומחזיקה בציוד איכותי בלבד.

יובהר כי השימוש במכונות מיועד לשימוש סביר בלבד וצריך להיעשות בזהירות ורק על ידי מי שכשיר לכך ולאחר שהבין כיצד יש לשנע ו/או לתפעל/ לעשות כל שימוש שנדרש בציוד המושכר.

כל נזק שיגרם בתקופת ההשכרה משימוש לא נכון של המשכיר ו/או צד ג’ שאינה נובעת מבלאי סביר שנגרם משימוש סביר הינה על אחריות המשכיר.

כל נזק שיגרם למשכיר לרבות עקב אי תקינות המכונה מכל סיבה שהיא, לא יפוצה המשכיר בפיצוי  מצד השוכר (“רגע מתוק”) עבור שום נזק שנגרם למשכיר מלבד עלות ההשכרה של אותה מכונה תקולה בלבד  (פיצוי מקסימלי ככל שיהיה)

13.משלוח

המשלוח יעשה ע”פ צורת המשלוח שנבחרה ע”י הלקוח בעת ההזמנה. באם לא ניתנה אפשרות בחירה לסוג המשלוח- בוצע המשלוח בהתאם לשיקול דעתה של “רגע מתוק”

היה והמשלוח לא הגיע בזמן הקצוב ע”פ התחייבות “רגע מתוק” יוכל הלקוח להחזיר את המוצר ולקבל את כספו במלואו בחזרה (כל עוד עשה זאת תוך 3 ימים מקבלת המשלוח)

רגע מתוק לא תשפה ו/או תפצה את הלקוח בשום פיצוי בגין נזק שנגרם בגין איחור המשלוח ו/או טעות בהזמנה

לקוח שהכניס כתובת לא נכונה(לרבות כל מידע רלוונטי אחר בצורה שגויה) ו/או לא היה זמין  לניסיון  המסירה של השליח , תוחזר החבילה ל”רגע מתוק” והלקוח יחוייב בדמי המשלוח*. (יתכן וחברת השליחיות תבצע ניסיון מסירה נוסף ללא עלות ע”פ שיקול דעתה) בעת החזרת החבילה ל”רגע מתוק” הלקוח יוכל לקבל החזר כספי עבור המוצר בלבד ובקיזוז דמי ביטול כחוק ובניקוי דמי משלוח*. משלוח נוסף יעשה לאחר תשלום משלוח נוסף.  *דמי משלוח=עלות המשלוח ל”רגע מתוק” תחול גם במקרה בהם הלקוח לא הוסיף תשלום עבור המשלוח

חברת המשלוחים ו/או רגע מתוק רשאים לדרוש כי המזמין יקבל את המוצר בעצמו בהצגת ת.ז ו/או כרטיס אשראי ממנו שולם לצורך זיהוי. וכן להתנות מסירת החבילה בחתימת המזמין שקיבל את המוצר.

14.משלוחים לישובים קטנים ומרוחקים

המשלוחים ישלחו בהתאם לאופציה שתבחר ע”י הקונה בעת ההזמנה. אפשרויות השילוח עשויות להתעדכן מעת לעת ובהתאם למדיניות המשלוחים המוצגת באתר. ישנם חברות משלוחים שאינם מגיעים ליישובים קטנים, מרוחקים או מבודדים. במקרה כזה יש ליצור עמנו קשר טלפוני על מנת לבחון את אפשרויות השילוח לביתכם.

לקוח שהזמנתו לא התקבלה עד לתום מועד האספקה נושא באחריות לעדכן את החברה בכך באמצעות מייל/טלפון עד 21 ימי עסקים מרגע ההזמנה.

יום עסקים הינו ימים ראשון עד חמישי

יום ההזמנה לא יספר כיום עסקים לצורך עיבוד ההזמנה. יום עסקים לאחר ההזמנה יחשב כיום עסקים ראשון

הזמנות תתקבלנה עד השעה 17:00 והזמנות שיתקבלו לאחר מכן יעובדו למחרת ויום העסקים הראשון יחל 2 ימי עסקים לאחריו

רגע מתוק עושה כל מאמץ על מנת לשלח את החבילות מהר ככל הניתן. רגע מתוק לא אחראית לעיכוב הנובע משירות השליחים ולא תשא בשום פיצוי ו/שיפוי עבור נזק שנגרם עקב עיכוב זה.


15.ביטול עסקה

ביטול עסקה יעשה ע”פ חוק הגנת הצרכן תשמ”א-1981 ובהתאם למדיניות החברה.

כל ביטול יעשה באמצעות שליחת הודעה מפורטת למייל שלנו המוצג בדף הצור קשר

יש להתקשר לוודא שהמייל הגיע לאחר שליחתו.

במידה ורגע מתוק לא תוכל לספק את המוצר מכל סיבה שהיא תיידע את הרוכש ותציע אלטרנטיבות בעת האפשר. אך לא תשא באחריות לכל נזק שיגרם כתוצאה מכך. לבקשת הלקוח יוכל במקרה זה לקבל החזר כספי על רכישת המוצר.

16.החזרת מוצרים

ניתן להחזיר מוצרים עד 14 יום ובהתאם לחוק הגנת הצרכן ובתנאי שהלקוח יחזיר את המוצר כשהוא סגור ושלם באריזתו המקורית, ללא שום שינוי/שימוש. לא חובר לחשמל ולא שומש בנוזל. לא ניתן להחזיר מזון. התשלום יוחזר בניכוי 5 אחוז או 100 שח הנמוך מבינהם. דמי משלוח שהלקוח שילם לא יוחזרו. במידה והמשלוח נשלח על חשבון “רגע מתוק” ינוכו דמי המשלוח מההחזר המגיע ללקוח. ציוד שיוצר/הוזמן/יובא במיוחד ללקוח או שנעשו בו שינוים עבורו לא ניתן להחזיר.

17.איזור שיפוט

בעת שאתם עושים שימוש באתר ו/או בשירותי “רגע מתוק” ובמקרה בו התגלעה כל מחלוקת אתם מסכימים להלן כי האמור לעיל נמצא תחת סמכות השיפוט הבלעדי של החוק הישראלי תוך שימוש במערכת בתי המשפט הישראליים בלבד בעיר ירושלים או פתח תקווה.

אני חותם כי קראתי והבנתי את כל הסכם לעיל ואני מסכים וכראיה חתמתי למטה

שם מלא/שם החברה:____________

ח.פ/ת.ז:_____________________

 חתימה:_____________________